Semper Idem's Blogg

Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

Dopdag för min älskade Alexis

Av Semper Idem - 24 maj 2010 16:08


Denna otroligt underbara låt som jag nu lägger till här är skriven av Daniel Eriksson, min svåger, Alexis morbror och min sambos bror för er som inte förstod det ! Den fick en att rysa från topp till tå och säger som prästen själv sa: "Jag tror inte det finns ett torrt öga här inne nu!?" .. Och det gjorde det verkligen inte, hela dopet var så kopiöst underbart och fint.. Vi hade tur med väder och vind också ! Och ja.. Allt blev bra och med denna låt blev det Bäst! Som "pricken över i:et"


 
 
Grodan

Grodan

14 november 2010 19:43

Vackert :)

http://reneesmedhult.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Semper Idem - 4 mars 2011 20:42

Jag har nu haft denna blogg troget i kanske ett år.. Lite leds på denna nu så måste förnya mig lite .. ;) Nu mera bloggar jag på en blogg som ger cash !   Min nya blogg: www.nattstad.se/X3M   Vill du också tjäna pengar på din blogg så skaffa ...

Av Semper Idem - 16 februari 2011 22:00

Nu börjar bägaren bli full så måste lätta lite på locket innan det smäller i höjd!   Jag börjar bli otroligt trött på att folk ska envisas med att lägga sig i ens liv hela tiden! Talar om hur jag ska göra, hur jag ska leva, hur jag ska bete mig.....

Av Semper Idem - 15 september 2010 02:06

Denna låten tillägnar jag en förlorad vänskap.. Och är den inte det så förstår jag inte vad som pågår!? Har alltid funnits där och nu är allt bara luft ? Det är så sjukt jävla jobbigt att ens absolut närmaste vän gör så här.. Jag vet inte vilk...

Av Semper Idem - 3 juli 2010 02:28

  Jag älskar min familj över allt annat.. I och för sig så har jag ju "två" familjer nu, eller jag har det.. Mina syskon och föräldrar är ju en och Matilda och Alexis är en!  Jag skulle aldrig för något i världen få för mig att schabbla till det ...

Av Semper Idem - 1 juni 2010 22:05

Xbox 360 med 120GB HDD ..1 handkontroll + alla sladdarAlla nedladdningsbara låtar finns på HDD till Rock Band 1 & 2   Lite annat lull lull på HDD också då den köptes begagnad inne på GAME för 1790:- ! Den är aldrig använd av mig, har inte ens plo...

Presentation


..:: Enjoy The Music ::..

Omröstning

..:: Vad föredrar du? ::..
 Sommar
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Semper Idem's GB

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards