Semper Idem's Blogg

Alla inlägg under augusti 2009

Av Semper Idem - 28 augusti 2009 15:26


Denna låt tillägnar jag alla som inte kan/kunde hålla käften om saker jag bett er om.. Det spelar ingen som helst jävla roll vad det egentligen handlar om, ber man en person eller flera att kunna knipa igen gadden så ska man väl FAN kunna lita på att dem gör det också ? Men neeeej.. Man är så jävla dum och faktiskt litar på folk ?! Vem kan man lita på ? Jag har nog 2 max 3 som jag känner att jag kan lita på.. Jag ska till och med vara så jävla fräck att jag kommer nämna dem vid namn: Matilda, Niklas & Christoffer ! Ni andra får fan ta och bevisa att ni är mer värda en det katten skiter just nu !

Blir så sjukt besviken på era handlingar om/med saker som ni egentligen inte har med att göra.. Men men, har man inget eget liv så måste man ju snacka om andras!


Av Semper Idem - 24 augusti 2009 19:39


Percy Sledge - Ja fy faaan om det där skulle hända en själv (igen) .. Då är ju frågan hur mycket mer man skulle lita på vare sig kärlek eller flickor igen .. Man vet ju inte ens vad man själv är kapabel till att göra i en sån situation ? *scary shit*


Av Semper Idem - 24 augusti 2009 19:25


Percy Sledge - Denna låt skulle jag väl säga är riktigt djup, och det är också en låt som får mig att tänka på min älskling.. Texten stämmer ju faktiskt otroligt bra in på kärleken och dess styrka & blindhet.. *Lova mig att aldrig föra mig bakom ljuset!*

Av Semper Idem - 24 augusti 2009 19:25


Lillasyster - Kan man väl inte mera en tycka om va ? :D


Av Semper Idem - 24 augusti 2009 19:05


Marilyn Manson - Jag har aldrig påstått han är normal heller :P haha.. Men det är faktiskt en skapligt skön låt :P


Av Semper Idem - 24 augusti 2009 19:03


Green Day - Denna gick också hem hos mig .. :)


Av Semper Idem - 24 augusti 2009 18:59


Green Day - Jag har väl egentligen Aldrig varit ett fan av dem, men den här låten och några till har väl faktiskt fastnat :P


Av Semper Idem - 24 augusti 2009 18:58


Anders Johansson - Aldrig hört nått med gossen förr, men hörde den här på radion och började genast tänka på min älskling.. :)


Presentation


..:: Enjoy The Music ::..

Omröstning

..:: Vad föredrar du? ::..
 Sommar
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Semper Idem's GB

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards